Japonların huzuru hissettiren “Omotenashi” felsefesini kendine temel alan premium segmentdeki Japon markası Lexus Toyota çatısı altında Türkiye’ye geliyor.
İstanbul Autoshow’da olacak marka son çeyrekte satışa sunulacak.
Otomobilde lüks kavramına yeni standartlar getiren Lexus artık Türkiye’de. Premium otomobil pazarında en itibarlı otomobiller arasında yer alan ve dünyanın 80 ülkesinde satışta olan Lexus’un Türkiye operasyonlarının Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş yürütecek. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt Türkiye’de uzun süredir Lexus’a bir talep olduğunu belirterek “Bu konuda bir süredir çalışıyorduk. Ürün gamının yenilenmesi ve farklı motor seçeneklerinin pazara sunulması ile birlikte Lexus’u bekleyen Türk halkının karşısındayız. Lexus Premium segmentte “müşteri odaklılık” kavramını yeniden tanımlayacak. Türkiye’de ki lüks segment müşterileri iyi eğitimli kültürlü sık seyahat eden ve beklentileri yüksek olan bir kitle. Lexus markasının Türkiye’de olma nedeni de budur. Artık Türkiye’de yaşayan Premium segment müşterileri hak ettikleri deneyimi yaşayabilecekler” dedi.
‘LEXUS KULLANMAK AYRICALIK’
Ali Haydar Bozkurt “Göz alıcı şıklığı kalitesi ve performansı ile farklı olmak isteyenlerin tercihi olan Lexus Türkiye’de de yeni bir dönemin öncülüğünü üstlenecek. Lexus müşterilerinin karşısına ilk defa yaşayacakları bir deneyim ve yeni bir hizmet anlayışı ile çıkacak. Dünyanın bir çok ülkesinde “Lexus kullanmak bir ayrıcalık” olarak görülürken uzun bir süredir Lexus’un gelişini bekleyen Türkiye’deki lüks marka müşterileri için artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Öncelikle İstanbul’da açacağımız bir showroom ile Türkiye pazarına giriş yapacağız” diye konuştu. Bozkurt yeni teknoloji ile Lexus için geliştirilen 2.0 lt’lik motorların Türkiye’deki vergi sistemi açısından önemli avantajlar sağlayacağını da kaydederek “Bu motorlara sahip Lexus’ların gelecek olması Lexus’u bekleyen Türk müşterilerimiz arasında büyük heyecan yaratacağına inanıyoruz. Uzun yıllardır beklenen Lexus ile lüks tüketicinin beklentilerini karşılayacağız” şeklinde konuştu.
Rekabetçi fiyatla gelecek
İstanbul Autoshow’da beğenilere sunulacak olan Lexus’un satışına 2015 yılının son çeyreğinde premium markalar ile rekabet edecek bir fiyat politikasıyla başlanacak. 2015 yılı için 30 ila 50 adet aralığında belirlenen satış hedefi önümüzdeki 5 yıl içinde yıllık bin adetlik bir rakam olarak hedefleniyor.
6 model ve hibritle geliyor
İstanbul’da açılacak Lexus showroomunda IS NX GS RX LS ve RC modelleri satışa sunulacak. Premium segmentte hibrit motor seçeneğini sunan ilk marka olan Lexus’un 2014 yılı global satışlarının yüzde 26’sı hybrid modellerden geliyor. Bunun yanında her modelinin bir hibrit versiyonu bulunuyor ve Türkiye’de isteyen müşteriler de hibrit motorlu Lexus modellerine sahip olabilecekler.
Paylaş