PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Metin2 Karakterler ve Gelişimi



UZMAN
26.08.2009, 16:00
Savaşçı

Bedensel

Bedensel savasciyi kendine has yapan iki skill vardir; hava kilici ve öfke. Bunlar master olmadan tam anlamiyla bir bedensel savasci olamazsiniz. Diger 3 skillimiz (kilic cevirme, üc yönlü kesme, hamle) sadece kullanildiginda anlik hasar veren skiller oldugu icin hic bir özelligi yoktur diger karakterlerin hasar veren skillerinden. İleride deginecez bu konuya bol bol.

Statlar:

Savascinin en önemli stat'i STR'dir. Bedensel savasci da tamamen atak üzerine dayali bir karakter oldugu icin önceligi her zaman STR'ye vermelisiniz. Zira hava kilicinin verdigi degeri str arttirir. Gücünüz tamamen kilicla verdiginiz hasara bagli oldugu icin de bu hayati önem tasir. Bu yüzden önce hava kilicini master yapiyoruz ki hem normal vurus gücümüz hem de skillerimizin vurus gücü artsin.

Tavsiye Edilen Statlar:

Baslarda 2 STR 1 VIT. VIT 30 oldugunda full STR. STR full oldugunda full VIT. Daha sonra da full DEX.

Bunu kendinize göre degistirebilirsiniz fakat benim tavsiyem bu yönde. 2 STR 1 VIT, 3 STR 1 VIT, (hic tavsiye etmesem de) 1 STR 1 VIT seklinde de gelistirebilirsiniz statlarinizi.

Skilleri:

Oncelikle her skill hakkinda biraz bilgi vereyim:

Hava kilici: Yari pasif bir skilldir. Acildiginda süresi dolana kadar kilic darbelerimizin ve skillerimizin verdigi hasari arttirir. Bedensel'i bedensel yapan en önemli iki skillden birisidir. İlk sirada master yapilmasi gerekmektedir.

Öfke: Yukarida degindigimiz bedensel'i bedensel yapan iki skillden digeri de öfkedir. Zira ne demistik? Bedensel savascinin gücü kilic darbelerindedir. Bu yüzden de kilicini mümkün oldugu kadar hizli kullanmalidir bir bedensel savasci. Bu da anca öfke'yi master yaparak olur. Öfke aldiginiz zarari arttirsa da size öyle bir saldiri hizi verir ki genellikle rakipleriniz sizi öldürmeye calismaktan cok yerden kalkabilmeye konsantre olur. Aldiginiz fazla hasarlari saldiri hizini gayet güzel kapatir, üzerine kâra gecer. Verdigi hareket hizi da cabasi. 2. sirada master yapilmalidir.

Kilic cevirme: Kilic cevirme alan skill'i olmasinin disinda hic bir özelligi olmayan, sadece rakibe hasar veren bir skilldir. Kacirma ihtimali azdir fakat dolum süresi uzundur. Pvp yerine kasmaya agirlik verenlerin 3. sirada kilic cevirmeyi acmalari daha uygun olur.

Üc yönlü kesme: Üc yönlü kesme her ne kadar iskalama sansi bir hayli yüksek olsa da pvp'de bedensel savascinin en etkili atak skillidir. Toplam verdigi hasar kilic cevirmeden yüksek olmakla birlikte dolum süresi de 15 saniyedir. Ayrica kitaplari da kilic cevirmeden ucuz oldugu icin kolay gelistirilebilir bir skilldir. Pvp'ye agirlik vermek isteyenlere tavsiyem üc yönlü kesmeyi ücüncü sirada master yapmalaridir. Yok ben suya sabuna dokunmam kasarim derseniz üc yönlüyü 4. siraya birakabilirsiniz.

Hamle: Rakibi sersemletmesinden baska hic bir özelligi olmayan, hasari düsük bir skilldir. Dolum süresi de bir hayli fazladir. Yüksek lvl'larda neredeyse herkeste sersemlige karsi bagisiklik bulunan bir kalkan olacagi icin bu skill'i master yapmaniz size hic bir sey kazandirmayacaktir. Dolayisiyla son siraya birakilmasi gereken bir skilldir. 1 puan verildigi takdirde bile zaten islevini yerine getirmektedir.

Pvp icin tavsiye edilen skill siralamasi:

Hava kilici > Öfke > Üc yönlü kesme > Kilic cevirme > Hamle

Kasmak icin tavsiye edilen skill siralamasi:

Hava kilici > Öfke > Kilic cevirme > Üc yönlü kesme > Hamle

UZMAN
26.08.2009, 16:09
Savaşçı

Zihinsel

1.Zihinsel Savaşçı

Zihinsel savaşçı;Savunmasına dayalı ve skill gücü ile oynayan karakter sınıfıdır..

1 adet Savunma,1 adet Sersemletme,3 adet Atak skill i mevcuttur.

Skill gücüne dayalı kastığından dolayı atağı yüksek silahlar kullanması daha faydalıdır..Atağı yüksek olan silah sınıfıda "Çift El" olarak adlandırılan "Kırmızı demir pala vb." silahlardır..Tek el atağı düşük bir silah kullanması durumunda Atak Gücü az olup Öfkesi olmaması nedeniyle yavaş kalacaktır..

2.Zihinsel Savaşçı "Statüler"

Zihinsel savaşçıların oyun başındaki atağı düşüktür..Öncelik olarak "Güçlü Beden" master seçildiğinden dolayıda savunması kuvvetlenir.

Bu durumda "STR" açığı ortaya çıkacağından dolayı 2 "STR" 1 "VIT" ile gelişim yapılabilir..

"STR" nin artması skill ataklarınızı o derece arttıracaktır..

Güçlü Beden masterinden sonra 3 "STR" 1 "VIT" veya 5 "STR" 2 "VIT" oranında gelişim yapılabilir..Burda kıstas itemlerinizdir..Gümüş bilezik - Abanoz Küpe - Kolye ve Ayakkabıdan gelen HP ile beraber "VIT" e verilmesi gereken statü sayısı artabilir..HP'niz yeterli ve kasarken rahat ediyorsanız 3 "STR" 1
"VIT" veya 5 "STR" 2 "VIT" oranında devam edebilirsiniz..

"STR" dolduktan sonra "VIT" doldurulmalıdır..

"VIT" doğrudan "Güçlü Beden" in etkisini arttırmaktadır..

"STR" ve "VIT" dolduğu taktirde geriye "INT" ve "DEX" kalıyor..

INT : Büyü Savunması

DEX : Savuşturma - Saldırı Gücü

2 "DEX" 1 "INT" veya Tam "DEX" gidebilirsiniz..

Azda olsa "INT" basarak "Büyü Savunmanıza" katkıda bulunmanız Suralara karşı faydanıza olacaktır..


3.Zihinsel Savaşçı "Skiller"

1. Güçlü Beden

>Yüksek miktarda savunma ekler ve "VIT" bonusu ile orantılı etkisi artar..

İlk Master yapılması en faydalı "Skill"dir..

2.Ruh Vurusu

>"STR" ve "DEX" ile hasarı artar..Zihinsel savaşçının olmazsa olmaz skillerinden biridir.

İkinci sırada master yapılması faydalıdır..

3.Güçlü Vuruş

>"STR" ve "DEX" ile hasarı artar..Sersemletme şansı özelliği kendinden mevcuttur..Etrafındaki çember şeklinde slotlara etkisi olduğundan dolayı zihinsel savaşçıda ıskalama şansı en az olan atak skilidir..

Üçüncü veya Dördünce sırada Master seçilmesi faydalıdır..

4.Şiddetli Vuruş

>"STR" ve "DEX" ile hasarı artar.Çizgisel vuruş yapar..Iskalama şansı en çok olan skilldir..Toplu slot keserken ve savaşlarda bir kaç kişi birleşmiş iken vurulduğu taktirde işe yaramaktadır..

Üçüncü veya Dördüncü sırada master yapılması faydalıdır.

5.Kılıç Darbesi

>"STR" ve "DEX" ile verdiği hasar artar.Sersemletme skill idir..

En son master açılması en uygun skildir..

Tercihinize göre Ruh Vurusu ile Güçlü Vuruş un yerini değiştirebilirsiniz..Güçlü Vuruş un sersemletme özelliği çoklu slotlarda 2-3sn likde olsa size gelecek birkaç slotun atağını keser..

>>1. Masterinizi 17 de açmayı deneyin..17 de Master olmaz ise Yaşlı Kadın dan sıfırlayarak 17 de açmayı deneyin..

>>2. Masteriniz için şimdiden Gözlem Bandı aramaya başlayın..17 de açılmazsa gözlem bandı ile 16 ya düşürüp tekrar deneyin..Gözlem Bandı elinizde kalmadığı taktirde siteden Ep ile sıfırlayıp tekrar 17
de açmayı deneyebilirsiniz..

>>3. , 4. ve 5. Masteriniz içinde yukardakiler geçerlidir..

NoT:Bütün masterlerinizi "17" de açarsanız "70 lvl" de 4 masteriniz olur..Buda sizin için oldukça faydalı olacaktır..Örnek olarak hepsinin 18 de açıldığını varsayarsak 74 lvl de 4 masterimiz olur..4 lvl kasmak
en azından 1 haftalık bir kayıp..Ayrıca 4 de skill puanı kaybıdır..Ve uzun solukta oynayıp 85 levellere kadar kasmayı düşünüyorsanız 5.Masteri açmak adına bütün skilleri 17 de açmanız gereklidir..

UZMAN
26.08.2009, 16:20
Ninja

Okçu (Uzak Dövüş)

Okçu, olaganüstü hasar vermeye kendini adamış ninjadır (suikastçidir). Bu, hedefiniz çok uzakta iken size gerçek dışı gibi gelebilir, fakat asıl olan şudur ki, rakibe/düşmana ne kadar çok yaklaşırsanız, bu oranda yüksek hasar verebilirsiniz. Okçular alışıldık bir sınıf degildirler. Bir okçuyu egitmek çok emek, zaman ve sabır şsteyen bir iştir ve eger bu işe kendinizi adamaz iseniz, kesinlikle iyi bir okçu ortaya çıkaramazsınız. Bir yaratıga bir ok ile vurabildiginiz sürece, daha yavaş deneyim kazanacaksınız. Ve bir yaratıgı yenmenin tek yolu zehir ok yeteneginiizin gelistirilmesidir.

Neden Okçu Ninjayı seçesiniz?

Herşeyden önce oynamak için son derece eglenceli bir sınıftır. Yüksek hasarı verdigi için pvp için çok iyidir. Okçular bu oyun içinde en yüksek hasarı verebilen sınıftır. Ayrıca çok iyi bir destek sınıfıdır (savaşlar ve Lonca savaşlarında), çünkü lonca üyelerine veya takım üyelerine son derece etkili olarak yardımcı olabilecektir. Takım oluşturmak için çok aranan bir karakter türü olacaksınız, çünkü bir çok yaratıgın aklını çelebilirsiniz ve o yaratıkları takıma çekebilirsiniz.

Okçunun Becerileri Nelerdir?

Tekrarlanan Atış: Bu beceri size, hedefe dogru aynı anda bir çok ok atışı yapmanıza imkan verecektir. Belirtilen hasar, tek bir ok ile yapabileceginiz hasar miktarı olmayıp, tüm okların birlikte verecekleri hasara işarettir. Bu beceri pvp için iyidir ve büyük yaratıkları öldürmek için yararlıdır. Bu beceriyi kullanma aralıgı çok uzun degildir (15 saniye), dolayısıyla bu beceriyi sıkça kullanmanız söz konusu olabilecektir.

Ateşli Ok: Okunuz ateşlenecek ve rakibe saplanacaktır. Vurulan rakip etrafında küçük bir etki alanı oluşturacak ve onu çevreleyen diger düşmanlar da oktan daha küçük derecede etkilenecektir. Bu büyü 180 derecelik bir alan açıgı için etkili olabilmektedir. Bu beceriyi kullanma aralıgı biraz daha fazladır (25 saniye), fakat buna degerdir.

Zehirli Ok: Okunuz zehir ile vuracaktır ve etrafınızdaki rakipleri etkileyecektir. Bu, ateşli oktan daha geniş bir alanı etkisi altına almaktadır, fakat daha az hasara sebebiyet vermektedir. Bu büyünün en büyük özelligi, düşmanı yere devirebilen tek yetenek oluşudur. Bu size, iksir almak için zaman kazandırmaktadır. Bu beceriyi kullanma aralıgı ateşli ok ile aynıdır (25 saniye).

Ok Yagmuru: Ok yagmuru, birden fazla oku birden fazla düşman üzerine fırlatmaktır. Bu becerinin verdigi hasar oldukça büyüktür, falkat maalesef kontrol edilebilir degildir. Farklı yaratık gruplarına bu yetenegi kullanarak ok fırlatabilirsiniz, fakat yine de çok kısa bir süre içinde o grup yaratık tarafından kendinizi çevrelenmiş bulacaksınız. 1inci Seviyede 2 ok fırlatabileceksiniz. M5 Seviyesinde veya o civarda 7 ok fırlatabileceksiniz. Bu beceri çok kullanışlı olmamakla birlikte, yine de yaratıkları kendinize veya grubunuza dogru çekmek için yararlıdır. Bu yetengi kullanabilme aralıgı diger yeteneklere oranla daha düşüktür. (12 saniye).

Hafif Adım: Bu beceri size yürüme hızı ve güzel bir görüntü efekti saglamaktadır. Fakat bu becerinin puanları deger mi? Bu sorunun cevabı tamamen size kalmış, çünkü hızlı koşmayı, fazla hasara tercih etmeniz gerekecektir.

Olagan Ok Becerili Ninja için Beceri Gelişimi

Hafif adım dışındaki tüm becerilere birer puan verebilrisiniz. Tabi ki hafif adım becerisine de puan verebilirsiniz, fakat bu kılavuzu hazırlayanın önerisi aksi yöndedir.

Yaratık öldürme gelişimi: MAX (azami) ateşli ok ilk önce, bununla inanılmaz derecede hasar verebilirsiniz. Azami zehirli ok ikinci sırada. Bunun amacı düşmanı şaşırtma becerinizin geliştirilmesi ile fazla hasar oluşumunu saglamaktır. Daha sonra azami tekrarlanan atış, ve böylece bir yaratıgı hızlıca öldürme imkanına sahip olacaksınız. Ayrıca bu beceriyi pvp'de sıkça kullanabileceksiniz.

Ateşli Ok > Zehirli Ok > Tekrarlanan Vuruş

Pvp gelişimi: MAX ateşli ok ilk başta, daha sonra tekrarlanan atış ve en sonunda da zehirli ok. Olaganüstü hasar verip, tekrarlanan vuruş ile daha hızlı vuruş yapabileceksiniz. Zehirli ok, 1 puanda dahi tutulabilir, sadece düşmanı şaşırtmak için kullanılabilir (düşmanı zehirlemek çok da etkili bir yöntem olmayacak) ve onun yerine hafif adım becerisi seçilebilecektir. Bu yolla düşmanlarınızdan kaçabileceksiniz de.

Ateşli Ok > Tekrarlanan Atış > Zehirli Ok/Hafif Adım

UZMAN
26.08.2009, 16:31
Ninja

Bıçakçı (Yakın Dövüş)

Yakın dövüş ninjası hangi statüye vermelidir?

Can 2.5k olana kadar 2 dex 1 vit gidilmelidir.2.5 k olduktan sonra dexi fullemeniz gerekmektedir buda yaklaşık 33 lwllerde olur.Dex Fullendikten sonra bir süre 2 hp 1 str gidilmelidir can yaklaşık 4.5- 5k ya ulaştığında 2 str bir hp verilmelidir.Bence en sağlam ninja o zaman olur zaten taktığınız takılar ile 5.5 -6k olur o can.Statülerimiz bu şekilde verilmelidir

Statüler ne işe yarar

Ninjanın en önemli silahı dex'tir.Dex ninjanın hem dayanıklılığını arttırır hemde atak verir yetmezmiş gibi savunmasınıda güçlendirir. Ninjada verilmesi gereken bir diğer önemli şey hp dir tavsiyem hpniz az ise wslere girmeyin. Ninjalarda sp pek de önemli değildir ben vermedim vermemde sizede tavsiye etmem. Ninjalarda str dex fullendikten sonra verilmelidir dex 90 olunca 2 hp bir str verilir bir süre sonra bu 2 str 1 hp olarak değişir

Yakın dövüş ninja skilleri nasıl olmalıdır

Burada dikkatli olunmalıdır benim oyuna ilk başladığım gibi her skille aynı seviyede vermeyin zehirli bulut hariç her skille bir defa verin

Size tavsiyem skilleri şu şekilde master yapın

*Bıcak çevirme
*Suikast
*Hızlı saldırı
*Kamuflaj
*Zehirli bulut

Zehirli bulut ile kamuflaj yerde değiştirebilir ama siz o mastera gelene kadar zaten herşeyi öğrenirsiniz

UZMAN
26.08.2009, 16:36
Sura

Kara Büyü

Kara büyü suraları vs lerde çok iyidir.

Master Skill Sıralaması

1-Ateş Hayaleti
2-Karanlık Koruma
3-Karanlık Küre
4-Ateş Vuruş
5-Karanlık Vuruş
6-Hayalet Vuruş

STATÜ:

Her zaman 2INT 1VIT gideceksiniz.INT tamamlanınca VIT e geçiyoruz.VIT de tamamlanınca STR ye değil DEX e geçiyoruz.

UZMAN
26.08.2009, 16:38
Sura

Büyülü Silah

Büyülü silah, sura karakterinin fiziksel gucu ve büyü gücünü birlikte kullanarak yetistirilmiştir.Kılıç darbeleri suramız gerekli seviyeye ulastığında oldukca guclu olacak özel yetenkleri ilede bu gucüne güç katacaktır.Şimdi büyülü silah suramızın özel yeteneklerinden kısaca bahsedelim.

1-Ejderha Dönüşü
Yetenek suramızın 360 derece dönerek etrafında olusturduğu bir hasar çemberi (hortum) sayesinde anlık olarak bu alanda kimler varsa onları hem kendinden uzaklastirir hemde azımsanamayacak kadar hasar vererek rakibin canını alir.Verdiği hasarın güzelliğinin yanı sıra skill süresinin 15 sn gibi uzun bir süre olması skill'in kötü bir yönüdür.Yukarıdaki SS 75 level bir sura için 6.Seviyedeki bir ejderha dönüsünün itemsiz hasar gucunu göstermektedir.


2-Parmak Darbesi
Bu yetenek büyülü silah suranın en etkili ve en çabuk dolan yeteneğidir.Dolum süresi 10 sn gibi kısa bir süre ve verdiği hasar oldukca fazladır.Yarım daire olarak etrafındaki veya karsısındaki dusmanı etkiler ve onun yere dusmesini saglar.Yukarıdaki ss grand master bir parmak darbesinin itemsiz verdiği hasarı göstermektedir.

3-Büyü Çözme
Bu skill büyülü silah suranın en can alıcı skillidir.Büyü çözme özelliği yanında verdiği hasarda kuçümsenemez.Nedir bu büyü çözme özelliği ? Evet skilimizin etkilediği düşmanlarımızın pasif olan skillerini acıksa kapatmaya acık değilse belirli bir süre açtirmamaya yarar.Nedir bu pasif skiller?1-Hava kılıcı,G. Beden,K Koruma,Kamuflaj,Şaman Bufları,B.Keskinlik,B.Zirh,Dehset gibi skiller.Ates Hayaleti bu gruba dahil değildir.


4-Büyülü Keskinlik
Skill kılıç darbelerimizin ve skilllerimizin(yetenek) gücünü artırır.Aynı zamanda skill acıkken kılıç darbeleriyle verdiğimiz hasarın % X kadar kısmını hemen hp mize ekler.Örn. Yukarıdaki ss ye bakarsak bir düsmana kılıcımızla 100 vurduğumuzda bunun 8 i hp mize eklenir.Sadece kılıç darbeleri için geçerlidir skillerle verdiğimiz hasarın %X kısmını hp mize eklemez.Yukarıdaki ss de grand master skillin itemsiz verdiği saldırı hasarı gösterilmiştir.


5-Büyülü Zırh
Büyülü zirh yansıtma ve defans özelliği olan bir skilldir.Oldukca güzel defans ve yansıtma verir defans özelliği gelen hasarı azaltırken yansıtma özelliğide hasarın % X kadarını rakibe yansitacaktır.Örneğin size 100 vuracak olan bir karakter %20 yansitma varken 20 sini kendine vurur size gelecek hasarda defans olmasaydı 100 olacaktı fakat zirhin verdiği defansdan dolayı 100 yerine daha az vuracaktir.Yukarıdaki ss de m9 değerinde 75 level suranin itemsiz zirh skillinin özelliklerini görüyoruz.


6-Dehset
Dehset skilli cok karışık bir skilldir fakat basit olarak bahsedecek olursak size gelen hasarın % X kadarını azaltacaktır.Ayrıca rakibin sizi iskalama değişimi artıracak ve o ataktan zarar almama sansını sağlayacaktır.Ayrıca çirkin şeytanlar, maymunlar, 1. ormandaki agresif slotlar gibi yaratıklar sizi göremeyecek ve dehsetiniz acıkken size otomatik olarak saldırmayacaklar ancak siz onlara saldırdığınızda size saldıracaklardır.Skill oynadığımız serverda eksik pachlardan dolayı bazı özelliklerini henüz almamıştır.Skill tam verimi grand master ve ileriki seviyelerinde daha çok göstermektedir.

UZMAN
26.08.2009, 16:42
Şaman

EJDERHA

Ejderha, kendinize veya parti üyenize saldırı ve korunmada bazı avantajlar verir.

YARARLARI

Verdiği kritik ve yansıtma, kutsama özellikleriyle gerek lonca savaşlarında gerek de partilerde aranan karakter olabilir. Tek başkalarına değil, elbette kendi işinize de yarar.

STAT

Bir levelde toplam 3 stat puanı kazanırız. Dağılımları, stratejik olarak herkes farklı yapabilir. Ama genelde şu şekildedir.

3 int - Tamamen saldırıya dayalıdır. Böyle yaparsanız, int'iniz çabuk fullenir. Fakat HP'niz çok düşük olur. Gerekli HP bonuslu takılar yoksa, sizin için bir dezavantaj olabilir.

3 vit - Bu şekilde, saldırı gücünden ziyada HP'niz fazla olur. Defansif ağrlığın yanı sıra, zor ölürsünüz. Fakat, gerek saldırınız gerek de büyü güçleriniz düşük olur.

2 int 1 vit - Standart bir dağılımdır. Hem HP'niz hem de saldırınız sizi tatmin edici olur. Gerekli takılarla da destek verdiniz mi, pek bir sorununuz kalmaz.

2 vit 1 int - Saldırıdan az ödün verip, HP' ye vermektir açıkçası. Saldırınız az da olsa düşük olur.

EJDERHA BECERİLERİ NE İŞE YARAR

Herkesin sorunu yardımcı beceriler olduğu için ilk onları açıklamak istiyorum.

Kutsama : Bu beceri, ne HP'yi yükseltir, ne de defansı yükseltir. Bu beceri, size bedensel saldırılara karşı blok bonusu verir. Yani, alacağınız hasardan düşüğünüzü alırsınız.

Yansıtma : Bu beceri ise, karşı saldırıyı rakibe ya da karşınızda hedefe yansıtır. Bir tür ayna gibi düşünebilirsiniz.

Ejderha Yardımı : Bu bildiğiniz gibi kritik özelliğidir. Üstündeki oran, şans oranıdır. Yani, kritik oranı %20 ise, kritiğin gelme şansı yüzde yirmidir. Bu beceri, vereceğiniz hasar oranının 2 katını verir.

Yardımcı becerileri master yaptıkça, kullanım süreleri de artar.

Gelelim saldırı güçlerine...

Ejderha Kükremesi : Bu ejderha şamanların alan becerisidir. Güçlü bir beceridir. Dolma süresi biraz uzundur. Ani saldırıdır. PvP'lerde yere düşüldüğünde rakibi geri itme özelliği vardır. Rakibiniz seri bir şekilde size vururken, ani kükremeyle onu geriye itmektir. Böylece, saldırmak için ortam yaratmış olursunuz.

Ejderha Atışı : Çok hızlı dolan bir beceridir. Rakipleriniz birbirine yakınsa, birden çok hedefe hasar verebilir. Alan büyüsü değildir; fakat istisnai durumlarda, birden çok hedefe vurma şansınız vardır.

Uçan tılsım : Uzak saldırıdır. PvP'lerde pek etkisi yoktur. Ta ki, master yapana kadar. Ama slot çekerken, çok işe yarar.

UZMAN
26.08.2009, 16:47
Şaman

İYİLEŞTİRME

İyilestirmeyi anlatacagim belki yararı olur sizler icin ilk once iyilestirmenin nerelerde yararli oldugunu anlatacagim.

YARARLARI

Yararlari Lonca savaslarinda cok etkilidir yaralanan arkadaslarinizi iyilestirirsiniz ve onlari kötü etkilerden kurtarırsınız kasarken fazla pota ihtiyacınız olmaz heleki büyü hiziniz cok yüksekse hic yatmazsiniz normal savaslardada ülke savaşlarındada çok iyi bir yardimci karakterdir.Hem iyileştirme,hız ve yüksek saldiri buff becerileri vardır.

STAT DAĞITIMLARI

Full Int : arkadaslar full int gidersek baya bi buyu gucumuz olur ancak vit vermedigimiz icin savunmamız ve hpmiz cok az olacaktır ben bu stat dagitimini partideki adamlara heal,hiz,yüksek saldiri basarken yani boyle kasarkak tavsiye ediyorum.

Full Vit : boyle gidersek cok guclu defansimiz ve hpmiz olur ancak buyugucumuz cok gucsuz kalir.Tavsiye etmiyorum

2 Int 1 Vıt : En ideal stat dagitimi budur defansinizda intinizde ikiside artar hem partilerde kasarken hemde kendiniz kasarken idealdir. (suan tercih edilen stat dagitma daha cok bunu kullaniyorlar)

2 Vit 1 int : buda güzel bi dagitimdir savunma ve hp daha yüksek olur ama int biraz düsük olur.Fazla hasar veremezsiniz.

1 int 1 vit : Bu Dagitmada Esit Gider buda iyi bi stat dagitimi ikisinide eşit durumda götürürsünüz.

BECERI GELISTIRME TAKTIKLERI

Pvp-Buff Yardimi Beceri dagitimi (Ortak)

1.Masterimiz Iyilestirme
2.Masterimiz simsek Cagirma
3.Masterimiz Yüksek Saldiri
4.Masterimiz simsek atma
5.Masterimiz Hiz
6.Masterimiz Simsek Pencesidir.

3. Ve 5. Masterlar isteğe göre yer değiştirebilir.

Buff Yardimi Beceri Dagitimi (Yardimci Kuvvet)

1.Masterimiz iyilestirme
2.Masterimiz Yüksek Saldiri
3.Masterimiz Hiz
4.Masterimiz Simsek Cagirma
5.Masterimiz Simsek Atma
6.Masterimiz Simsek pencesidir.

2. ve 3. masterlar isteğe göre degistirilebilir.

Pvp Beceri Dagitimi

1.simsek Cagirma
2.Simsek Atma
3.Simsek Pencesi
4.Iyilestirme
5.Yüksek Saldiri
6.Hiz

5. ve 6. Masterlar istege gore degistirilebilir.Yinede Pvp Beceri Dağitiminda hizi tercih ederim cünkü saldiri vermesi fazla isinize yaramayacaktir.Hiz hem normal hiz hemde büyü hizi vereceği için işe yarayabilir.

PEKİ BU BECERİLER NE İŞE YARAR?

Iyilestirme: iyilestirme adi üstü attigimiz kisiyi iyelistirir ama sadece bu ozelligi yoktur kotu etkileri siler ve lanetler 10 Saniyede bir.

Yüksek Saldiri : Saldiri yani str verir 10 saniyede bir.

Hiz: Hiz Verir Bide Büyü Hizini Arttirir 10 saniyede bir.

Simsek Atma : Simsek Atar Ve 7 snde dolar.

Simsek Pencesi : Simsek atar ve zincirleme bir etki yapar 1 slot cekmisken 2 olabilir 10 saniyede bir yapilir.Simsek pencesi daha uzak bir mesafeden atilabilirama simsek atmasi biraz daha yakindan önden atilabilir.

Simsek Cagirma : Simsek Cagirir Ve Birini 2-3 snye etkisiz kilma sansi verir.Yani zayif degisim 15 saniyede Bir Yapilir.

xxxFiReStOnExxx
15.09.2009, 15:34
teşekkürler emeğine sağlık